Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3
Přerušení dodávky pitné vody
Zápis do 1. třídy
Nikol Drůbež
4
Zápis do 1. třídy
5
Plánovaná oprava na vodovodní síti
6
UKLIĎME SEDLNICE
7
8 9 10 11
Očkování psů
12 13 14
15 16 17 18 19
Tvořivá dílnička ke Dni Země
20
SMYSLOVÉ HRANÍ V KLUBÍKU LIDSKÉ TĚLO
Nikol Drůbež
21
22 23 24
Den otevřených dveří MŠ Sedlnice
Plánovaná odstávka č. 11442, Sedlnice
25
Výluka Studénka - Mošnov
26
Výluka Studénka - Mošnov
27
Pálení čarodějnic a košt pálenek
Kamenické práce
28
29 30 1 2 3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (cd, dvd, usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

Adresa elektronické podatelny: obec@sedlnice.cz

Požadavky na elektronická podání

Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa umístění elektronické podatelny:

Obec Sedlnice
Sedlnice 109
742 56 Sedlnice
Úřední hodiny pro příjem podání na technických nosičích dat:

Po 8:00-12:00, 13:00-17:00
Út 8:00-12:00, 13:00-15:00
St 8:00-12:00, 13:00-17:00
Čt 8:00-12:00, 13:00-15:00
8:00-12:00

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Další postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpisu (vydal ÚVIS č.016/01.01)